čtvrtek 15. ledna 2015

Zatepleno ...

... už nějaký čas.



Fleesová kombinéza do kočáru, je rychle oblečená a tak se řev u této neoblíbené činnosti trochu minimalizuje (ale jen trochu). Je šita podle Ottobre, takže skvěle sedí na látkové pleny a v letošní mírné zimě pod ní většinou stačí body a triko s dlouhým rukávem, punčocháče nebo merino spodky. Jen kapuce je zbytečně velká, tu bych příště upravila a ujel mi zip ... no, Klobovi je to, zdá se, jedno.


Soví čepice bez sovích očí podle evulekotule . Na tu musím přidělat šňůrky a doufat, že se Klob neuškrtí. Pro čepici vyhozenou z kočárku se vracím několikrát za procházku.

A kamašky na nošení v šátku, ty jsou bezva. Hodně dlouhé, pod ně dávám merino spodky, přes ně návleky a merino botky a nožky jsou hezky v teple. Návod z DROPS , pleteno z příze Baby merino. Ještě mám modrou, ale jedny budou letos stačit.


Mám tu už dlouho načaté modré návleky z Alpaky, ale nějak se v tom teplém počasí nedokážu přinutit k dokončení.

2 komentáře:

  1. Kombinéza ti vyšla hezky. Já trochu zvětšovala střih a vyšlo mi něco, co bude sedět i příští zimu. Kapuce je podle toho střihu fakt strašně velká, šila jsem jí o číslo menší a pořád to bylo málo. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Střih jsem taky trochu upravovala a na tělíčku sedí moc hezky. Kapuca je celá nějaká divná. Jitka

      Vymazat