neděle 7. září 2014

Letní výlety

Letošní léto jsme nebyli v žádných vysokých horách, neušli jsme ani kilometr s těžkými batohy a i když se mi po tom stýská, tak to bylo to nejlepší léto ... ptačí. Protože i s Klobem se dalo podnikat mnoho výletů a já až teď zjistila, že je ani nemáme všechny zdokumentované. Musíme se polepšit.

Byli jsme na Měděnci a v plánu bylo dojít do Klášterce nad Ohří. Ale lilo tak, že jsem to zapíchli v Perštejnském pivovaru.


přebalovací a krmící pauza na Měděnci



Sfingy

Cesta dolů ...

Pak jsme vyrazili do Opárenského údolí, počasí nic moc, ale i tak tam bylo krásně.



Skotské hry v Krásném Dvoře - naladění na srpnový Sychrov.

Přidat popisek
Máme krásný nový šátek :)

Po strašně dlouhé době jsme jeli do Českého Švýcarska. A pěkně se tam prošli - Mezná - Pravčická brána - Hotel Klepáč - Tichá soutěska - Mezní louka (ten kopec je s miminem na břiše děsný) a Mezná.




Kamarádka nám na týden půjčila chatu v Hájích a odtud je to jen kousek na Klínovec. Lunapark pod kopcem jsme nefotili, i tak nás dost otrávil.


Poprvé ve stanu v Sedmihorkách.

Nabalenost jsem přehnala a v noci jsem musela Kloba vysvléct, to aby nebyl příliš vypečený

A Skotské hry na Sychrově.
:).


Žádné komentáře:

Okomentovat