středa 12. února 2014

Klobozobí přípravy

Ptáče Klob snad brzy přiletí a tak bylo potřeba zahájit přípravy.

Klobozobí hnízdo

povlečení

a ještě jedno

zip tak trochu ukrytý

mantinel, na ten jsem nekriticky pyšná

a detail obrázků
Mantinel jsem lemovala díky tomuto návodu. Ještě jednou děkuji Sati za tip.

Podložka do Klobozobího přenášedla

na špatné fotce to tak nevypadá, ale sedí tam skvěle, opravdu :)

detail děr na popruhy



A dvoje vlňáčky pletené podle návodu od Alenky, jen nohavičky jsem háčkovala.

A ještě seznam, o vánocích jsem zjistila, že to sepisování funguje :


Teď ještě aby telefon brzy zazvonil....

2 komentáře:

  1. Je to paráda! Mantinel je nádherný:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Ajko :). Určitě není dokonalý, ale já z něj mám takovou radost :)

      Vymazat