pondělí 16. prosince 2013

Další kabelka ...

... to mě baví!!!

Látka od Melluzínky , kabelka je další věc z vánočního seznamu. Musím vždy přemýšlet co za fotky sem dám, abych něco nepropíchla :) . Původní představa byla trochu jiná, ale tak jsem se s ní trápila, až jsem si prostě ulehčila práci.

V pohodě se do ní  vejde formát A4

Uvnitř kapsy na malý diář, chyrý nebo hloupý telefon a tužku. Přidala jsem i velkou kapsu, třeba na plenku.

Karabinka na klíče

Posuvný popruh

A toaletka...


Ten popruh mě potrápil, potahovala jsem běžný popruh koženkou a stroj občas naříkal. 

A ještě malá toaletka pro kamarádku.


Ta látka je krásná...

4 komentáře:

  1. Nejen látka je krásná, ale i tvé šití je čím dál lepší. Jen... jestli ty jsi neměla jít rovnou do lepšího stroje... já jsem ti to říkala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sati, no zrovna u téhle kabelky jsem nad tím přemýšlela a svému stroji se za to trápení neustále omlouvala. A za pochvalu moc děkuji.

      Vymazat