neděle 29. září 2013

Kytkatá

U Melluzínky  jsem si objednala další balíček. A přišla látka krásná, jemná, manžestrová ... převázaná stužkou, jak to umí jen Mellu. Vždycky se na balíček od ní moc těším.
Přemýšlela jsem, jestli mám z látky střihnout sukni, nebo si ji nasyslit na jindy. Ale nakonec jsem střihla a ještě pořádný kus zbyl na syslení (nebo na malou kabelku :) ).

Jednoduchou áčkovou sukni jsem šila podle návodu od Jitu a šlo mi to až podezřele snadno. Náplet v pase jsem schválně udělala trochu vyšší, aby mi v mé chladné kanceláři hřál záda.


 Sukni jsem rovnou vypodšívkovala, snad nebude drhnout o punčocháče. Taky to tak nesnášíte?

Přemýšlím, jestli bych v ní mohla jít kamarádům na svatbu.

A když jsme u té svatby, tak ještě látky na svatební dar.
Část už je ušita, ale ještě mi pořádný kus zbývá dokončit.

Venku je krásně, ale u nás marodno, skočil na nás nějaký bacil a tak se jen povalujeme (já občas sedím u stroje) .... snad nás ještě nějaké slunečné dny čekají.


2 komentáře:

  1. Hezká, už jsem ji obdivovala na šicí.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :). Ta látka prostě dělá divy, po rozbalení jsem z ní byla úplně PAF :)

    OdpovědětVymazat