pondělí 19. srpna 2013

Rumunsko...

Do Rumunska jsme chtěli jet už před lety a pak znovu a zas, ale až letos jsme měli hlídání pro našeho blondýna. Postarší chlupáč si užíval pohodu v domku se zahrádkou a my s kamarády mohli vyrazit. Autem přes placaté, nekonečné a pro nás taaaaaak nudné Maďarsko.

Cílem byla náhorní plošina Padiš, která je doslova protkána jeskyněmi a další smělý plán byl přechod části pohoří Paring. Oboje splněno. Rumunsko je krásná země plná nekonečných voňavých rozkvetlých luk, koní, lesů, opuštěných hor .... krásně jsme se měli.

Tak pár fotek.
Fabie je nafukovací vůz

Nejlepší sváča na cesty :)

Pivo v Cabana Padis

kempování na Padisi


Cetatile Ponurului 



Poiana Ponor
Focul Viu



Soutěska Galbenei


jeskyně Somesului

přišli až k nám každý den ...



pohoří Paring

Na Malém Paringu



balíme na přechod



Na vrcholu Velkého Paringu



5 komentářů:

  1. Krásné fotky, koně v kempu super :-). Mimochodem, moc vám to na fotkách sluší - a ostříhaný Tom hotový týnějdžr :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sati bylo tam nádherně, koně mě první večer překvapily. Vyšla jsem zpoza stromu a proti mně stádo .... to jsem docela vejrala :D. Ostříhaný Tom se mi líbí, týnejdžra budu pozdravovat :).

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Do Rumunska, do hor, bych taky někdy moc chtěla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jeďte, stojí za to a hlavně jsou tak opuštěné ... to snad nikde v Evropě není. Navíc Vy hory nafotíte mnohem lépe než já :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat