neděle 7. dubna 2013

Šicí stroj

K narozeninám jsem se obdarovala šicím strojem . První pokusy nejsou snadné, hodně párám, trochu se vztekám, od šití odcházím a pak se k němu vracím rozhodnutá, že teď už to půjde. Z výsledku se nakonec raduji i když není dokonalý, ale časem se snad zlepším :).

Sukně měla být původně jednoduchá áčková, nevědomost to však zařídila jinak a já se pustila do tvorby střihu podle oblíbené sukně, kterou jsem si koupila minulý rok. Šila jsem ji s tím, že na vandry bude dobrá, nakonec se v ní snad odvážím i do práce.

A další šicí pokus - dárek pro Janu. 

Návod na košík jsem našla tady .

2 komentáře:

  1. No super, vidíš jak jsi šikovná. Prý že ti to nepůjde. Jde ti to !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, má to tedy ještě mouchy, ale ty snad časem vychytám.

    OdpovědětVymazat